26 december

Efter en lugn och mysig julafton var det på tiden att dra ut o festa! Det var ett tag sen sist så vi tjejer var hemma hos mig och fixade iordning oss och drack för att starta kvällen på bästa sättet :D Vi drog till Grodan där vi träffade Maria, Amalia och massa annat trevligt folk :). Vi hade skit kul! Dansade och drack drinkar tills klockan blev närmare fem. As skönt, tåget hade börjat gått! hah. Vi kom hem till mig vid sju tiden:).  Det blev iaf en riktigt lyckad kväll! 












Kommentarer
Postat av: Susanna

Åh Mickis du är så jätte söt, å du passar så himla bra i ditt mörka svall;)

2009-12-27 @ 21:56:04
Postat av: Mikaela

Sussssipussi det är DU som är söt!! Den sista bilden på mig är ju riktigt het måste jag erkänna!! ;) Haha

2009-12-27 @ 23:38:18
URL: http://vonguldpihl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0