"Det luktar svamp!"

Då var vi hemma igen. Vi hittade lite svamp iaf, det tog sin tid.
 Lite bilder från vår lilla svampjakt.
Ronnie, moster Anette o mamma innan vi gav oss in i skogen.

Yeey, jag hitta!

Moster hittade också :)

Och så hitta vi den här :o Men den fick ligga kvar där!
Vi kom till en jätte fin utsikt.

Och så stannade vi vid en källa o fyllde våra vattenflaskor. :P

Och på vägen hem åkte vi förbi Rosenhill, där finns världens godaste räkmackor! Såklart fick jag med mig en hem^^
Sååååå god!!

Jag åt min räkmacka medens Mamma o Ronnie ränsa svamparna. Mohah!

Det var väl de. Kanske inte världens roligaste bilder, men iaf! :)
Vi hörs sen igen!
PUSSSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0