30 augusti

Godmorgon!

Jag har lite bråttom nu! Så jag slänger in lite bilder från igår! :)

Hot stuff!


Hah snyyyyygga 80-talare!

Hottie!

Folk

Snygg!!

Och efter 80-tals festen drog vi ut, till Cattelin, ooofcourse!
Och så stod man på listan utan att ens veta om det. Rikardo alltså, han vet vart jag går:). Hah herregud..
Han ville inte va med på bild..

Sandie, jag, Martina och någon ful&äcklig random. (Kunde jag inte stirrat liiiite mer..)

Hah!

Det blev en jätte lyckad kväll! :)

Nu ska jag åka till mormor! Vi ska fira Robin(kusin) och Micke(mosters kille) så mormor har gjort smörgåstårta! Världens godaste!
Vi hörs när jag kommer hem igen!

PUSSAR!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0