Söndag

Då var man hemma igen. Det var super mysigt att träffa mormor och Erika o alla. Mormor hade gjort två super goda smörgåstårtor som jag åt hur mycket som helst av :o och så hade hon även gjort en jordgubb/rabarber/äppel paj, såååå god! Känns som att jag gått upp flera kilon nu!
Här kommer lite bilder!
Fina och hur goda som helst! :)

Bror, kusin och moster.

Mormor och Sage :) Sweet!

Hela ligan!

Sen fick mormor o jag för oss att vi skulle ta bild på oss två tsm. Och nja, det gick ju lite sådär, vi fick världens skrattattack! Så här såg de ut xD
 
Hahah!

Inte gick det bättre när vi bytte plats inte.. Hah

Ja herregud! 
Här är mina mostrar Erika och Anette och så mamma.

Mamma o Peeeeeetra! tihi

Ja, det var väl typ de!

Vi hörs senare!
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0