Lördag

Nej, jag har inte kommit upp ur sängen än och klockan är typ halv sex! Hej ångest!
Jag har en sån jäkla hosta som aldrig tar slut. Hur jobbigt som helst. Men tar Mackes hostmedecin iaf. Hoppas den hjälper.

Ikväll skulle ju jag va med Matilda o Lina, vi skulle ha myskväll.. Men det får bli en annan dag, det kommer fler tillfällen!

Kan väl bjussa på lite fler bilder från Alanya då. Har inga andra bilder att visa^^
Levent och Sone(?) hämtade upp oss på hotellet och tog oss till en restaurang precis vid stranden. Super mysigt med livemusik och god mat. Mycket trevligt. Sen blev det turkiskdans också! ;D
Sone(vet inte hur det stavas^^) och Levent

Live musiken

Och sen kom han och skulle sjunga. Herregud. Levent hade fixat så att han skulle sjunga för mig.. Ist för Istanbul så sjöng han stockholm o så innan de ropa han upp Mikaela över hela restaurangen! Snacka om pinsamt, men kul^^ Haha

Och efter maten blev det dax för turkisk dans! Lollo gick på stort och visa glatt upp sina turkiska dans movies!
Och nej hon ser inte rädd ut, i turkisk dans använder man mycket ansiktsuttryck! xD haha

Hon behövde större utrymme så hon gick till dansgolvet ist. "Mycket bättre golv liksom!"

Så duktig, vi var såå stolta!

Riktigt roligt faktiskt :).

Nu ska jag gå. Vi hörs sen igen!
PUSSPUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0