Turkland

Det är väl på tiden att uppdatera lite nu när jag kommit hem o allt!
Jag vet inte vart jag ska börja någonstans. Vi har tagit 900 bilder från dom här två veckorna! Sjuuukt mkt! :D
Det är väl bara att börja visa! :)
Förkrök på Robin hoood, som vanligt? ;)

.. drog sedan upp till Latino v.i.p där vi träffade Levent.

Lollis o jag med ägaren på Latino, eller Sandras brorsa kan man också säga ;)

Sandra o Levent

Nedanför

Haha <33


Jag, Tim, Tony, Lollo. Jag kan inte låta bli att  skratta när jag tänker på den kvällen! Galet roligt!

En annan kväll uppe på Latino. Observera Levents garv! haha

Carro o Sandra. Tjejerna som ropade upp oss till vipen.

Svettas galet!

Levent, Lollo o Ida(Sandra o Carros polare)

Hela ligan

Idaaaaaaaaaaaaaaah

Sandraaaaaaah

Vi hade tidigare vart hemma hos Levent där även Carro, Ida o Sandra bodde.

Ida

Tim

Vi (förjävlig bild hah)

Nu orkar jag inte mer :P Fler bilder kommer, jag looovar er! :)
PUSSPUSS!

Kommentarer
Postat av: Susanna

Vilken tur att ni verkar haft det bra iaf då:D En liten neger har du ju blivit och allt, de e niiiice<3

2009-08-17 @ 16:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0