Hårångest?

Ja, jag tror fan de! Varje gång jag ser mig i spegel får jag typ en chock. En possetiv eller neggativ chock det vet jag inte.
Jag vet inte vad jag ska göra med de. Färga brunt igen?.. Eller ska jag göra de senare på hösten eller till vintern? Eller ska jag ha mitt kiss gula ett tag till? Eller färga det lite mer ljusbrunt kanske?
Gaah, jag blir tokig!!^^
Jag saknar mitt bruna...

Men på ett sätt är det ganska kul med en förändring, har ju trotts allt haft mitt bruna i hela mitt liv.
Ett tag till kan jag väl kanske ha de iaf, sen får vi se vad jag hittar på! :)
PUSSIPUSS sååålänge!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Mickis du ska vara brunhårig, det har du alltid varit! :) annars är du inte riktiga mickis :D

2009-08-25 @ 20:15:01
Postat av: Susanna

Tycker nog oxå att du är hetast som brunett:P du är alltid fin men brunt är pricken över i enligt mig;D

2009-08-25 @ 20:28:32
Postat av: Mickis

Jag håller med er tjejer. Det är liksom jag i mitt bruna.. Ljust hår är inte jag... :/ Hah

2009-08-25 @ 20:58:56
Postat av: Anonym

Ljuuuuust wtf!!:}

2009-08-25 @ 23:00:11
Postat av: Denise

Du är sjukt snygg i brunt hår, så brunt ska du ha helt klart!! :D <3

2009-08-27 @ 21:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0