Fredag

Hejhopp!

Det blev ingen stan efter skolan. Så nu är jag hemma.

Tänkte ta o visa vad jag investerade mig igår;
Den första är från SALT och kostade 199kr (sitter snyggt på!) och så blev det två
"Björnkoftor"
(som jag kallar det) från Gina. Kostade 149kr/st. (Köpte en vit/beige? också.)

Naglar (så att jag kan göra min egen nagelförlängning^^)

Köpte mig även en höst jacka från H&M. 799kr. Spontanköp:) (Mormor ska sy upp den lite)

Och så var jag tvungen att köpa den här super snygga diskborsten till mamma! Den var lite hon på nå sätt^^


Nu smsar Martina här o frågar om vi ska dra ut ikväll. Jag vet inte hur jag ska göra. Jag är sjukt trött ochn imorgon är ju Karros 18års fest också.. Men jag får se.. Jag vill ju liksom^^..

Vi hörs senare! :)
PUSSAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0