Fler bilder från Alanya!

Nu sitter jag här o sminkar mig lite. Sandra har precis kommit hit. Får se vart det bär av ikväll. Nivå till att börja med iaf! Soom vanligt vill säga ^^ Kul att träffa Martina också! Det var ju typ hundra år sen nu! Sen blir det Sandras klass kompisar. Myyyspys!

Fleeeer bilder från Alanya!
Levent visade mig o Sandra (Lollo mådde dåligt!) en super fin restaurang upp på ett berg med världens finaste utsikt och jätte god mat. Dom på restaurangen hade fixat ett hjärta med ett M. Så jääkla gullit! Turkar alltså!....
Levent!


Hjärtat o M:et :)

Där var man inte med riktigt.

Blev inga bra bilder på den super fina utsikten. Synd :/.

Vi hörs gott folk! Vi ses i vimlet!
Tar med mig kameran!
PUSSPUSSPUSS!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0