25 augusti

Godmorgon!

Här är lite fler bilder från Turkiet.
Vi fick jobb av Levent på beachpartyt. Huuuur kuuuul som helst!
Lollo, Sandra, Jag i baren.

Sen var det tävlingar. Vi hjälpte till att hålla ballongerna och hejja på Norge o Sverige som tävlade mot varrandra. (Norge vann)

Jag och en hårig turk

Hah! Jag, Levent, Lollo o Ida

Näää meeen!

Tävling

Sandra o Jag

Efterfest på Latino.
Carro o Ida. Packade eller vadå? Hahah

Fler bilder från de här galna beachpartyna kommer en annan gång!
Nu ska jag till skolan!
PUSSS!!


Kommentarer
Postat av: sandraaa

assåååå!!!!! dom där kvällarna på BeachParty var inte okeeeeej.. MEN FAN VAD KUUUL. vilken resa ;D

2009-09-13 @ 21:51:28
URL: http://hjaarterdam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0