22 augusti

Goodmorgon!

Jag måste börja med att säga att jag glömde kameran igår! Haha, så typiskt! Men Sandra tog lite kort, så får se om jag får lite bilder av henne senare. :) 
Kvällen började iaf på Nivå, där det var jag Martina, Sandra o hennes kompis Maria. Super trevligt! Efter att druckit några cider o hallon o lakrits shots drog vi till Cattlin. Mötte Rikardo i dörren som jobbar där nu. "Mikaela du står redan på listan, jag skrev upp dig där!" Haha. Tydligen så kände han väl på sig att jag skulle komma xD Vad ska man säga.
Kvällen blev iaf lyckad! Roligt sällskap, mycket dans o hyfsad mysik :)  Drog vid två tiden, såklart blev det en snabbis förbi donken och sen vidare till nattbussen, där  vi mötte Sara o Evelina :).

Jahopp, o vad händer idag då? Har ingenting planerat. Kanske fixa mina tre naglar som gick av igårkväll, låter som en bra idé. Sen får vi se vad man kan hitta på.

Haha, hitta den här bilden på Idas facebook. Vi var 9pers i en super lite Fiat!  Så jääävla trångt men gud vad kul det var! Vilken entré vi gjorde! Alla med sverige tröjor o men högsta musiken. Haha!

Aja, vi hörs sen igen!
PUSSIPUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0