19 augusti

Hej hej!

Nu har Sandra o jag vart på en lång promenad, suttit ute o pratat, fixat med facebook, färgat håret (hon är brunett nu!:o Skit snyggt!), ätit lite godis o så drömt oss bort om vad vi ska göra efter studenten :) Skit mysigt!

Men hörrni!
Imorgon börjar skolan igen!! Kan ni förstå att det här är min sista sommarlovsdag! INGA FLER SOMMARLOV! Jag tror jag börjar gråta!
..hoppas bara det här sista året kommer gå fort..

Nä men vad sägs som lite fler bilder från Tuuurkiet för att liva upp stämningen lite? ;)
Alltid trevligt!
Aditorium (stänger klockan sju på morgonen!:D) Fråga mig inte vad vi gjort i poolen.
Sandras och ??

Yeeah! haha

Snyggingar!


Så här bra mådda jag på vägen TILL Aditorium!..

Toan o jag blev bästa polare den kvällen...

Vi hörs senare! :)
PUSSSAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0