12 April- Gårdagen

Heejhopp!

 Vilken lyckad kväll det blev!
Först kom som sagt mina närmaste tjejkompisar hit. Vi åt super god gratäng med rostbiff och en stor sallad, och till efterrätt blev det pannacotta. (Mamma gör världens godaste!) Och senare vid tio tiden kom Niklas och några kompisar till honom, Jocke o Adam och två kompisar till dom, Petra och hennes kompisa Malin kom också! Vilket var jätte kul! Petra har inte jag träffat på hur länge som helst! (Alex, Jag och Petra jobbade på samma jobb förut)
Kvällen blev iaf jätte lyckad! Mycket prat, skratt och dans! :)
 Bildeeeer
Jag och tjejerna vid middagen

På min vänstra sida hade jag Lollo, Sandra och Laura. Sjukt söta!

Och på min högra sida hade jag Erika, Helena och Alex! :)

Jätte fin bild på Laura, Matilda och Erika.

Vid "baren" satt Petra, Linnéa, Marre och Sandra :)

Snyggingarna Erika och Sara :)

Hah! Sara och Niklas dansade bugg :)

Älskar den här bilden! Alex och Petra

Och Göran fick va med!

Niklas, jag och Göran :)


Det var de! Orkar inte lägga in fler bilder. Men som sagt det var en helt perfekt kväll med massa glada människor!
Och så fick jag suuuper fina presenter också! Alla är så söta! Visar kanske nångång :).

Nu måste jag byta om till beachvolleyn!

PUSS o KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0