Tooorsdaag

Hallå där Snygging!

 Hade världens slappaste dag i skolan! Super skönt! :)  Träffade Sandra på vägen hem! Alltid lika trevligt! Imorgon ska vi ut på krogen! Wiiho!!

Nu har jag precis ätit lite pasta och ska snart börja byta om till volleyn :)
 
......... slank även ner en....glass......

Ser ni ångesten i ögonen! Hahah! Jag kunde inte hålla mig!
Jag måste skärpa mig! Godis å glass TRE dagar i rad nu! Det blir vassen för mig i sommar!.. Jag som ska utomlands med tjejerna å allt!
SKÄRPNING MIKAELA!
Gott var det iaf..^^

Nä, nu måste jag byta om!

PUSSINUSSI 


Kommentarer
Postat av: Matilda<3

gullebulle, godis och läsk för mig i en månad nu, irad!! så jag MÅSTE verkligen börja ligga i, haha!

2009-04-23 @ 19:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0