Laaaroy

Godmorgon!

Sammanfattning av gårdagen!
Efter att ha missat bussen mot Tumba och fixat skjuts av Robin så kom vi fram tillslut. Tåg till Centralen och sedan tunnelbana till Östermalmstorg. Det var tur att Alex kom in! Bilden på legget är taget sen hon gick i 7:an och jag kan medge att det knappt ser ut som hon. Men det gick tillslut iaf! Tackolov! :D
Själva lokalen och människorna var toppen! Snyggt och fräscht med mysig inredning! (Tänk att jag la märket till de!) och människorna var inte alls sliskiga och jobbiga utan snarare hur trevliga som helst! :) Super kul!
Musiken var grym!! Bara massa bra låtar spelades! :)

Och när klockan hade passerat halv tre ungefär drog vi. V hade fruktansvärt ont i fötterna att vi knappt kunde gå! Hah! För Alex var det nog värst! xP Vi gick förbi Donken och köpte oss cheesburgare! Guld värt! Och så blev det en sväng till 7eleven också! Sen kom Macke och Robin o hämtade oss :) Huur skönt som helst!
Här är kvällen i bilder!
Snyggingarna på tunnelbanan :)

Alex i baren och en (fjortis?) bild inne på toan :d
 
Vid hemgång möttes vi av två turister som ville ta en bild. Alltid trevligt!

Sara och Alex!


MOOT DONKEN!!

Haha! Så gott var de!

Vi saaknade dig LAURA!

Och jag saknade Niklas också, här är vi utanför hans (extra) jobb :)

Tjejerna langar en pose!


Ja, det var de! Orkar inte lägga in fler bilder. 
Men Laroy är verkligen ett ställe att rekomendera! Kvällen blev hur lackad som helst! Kanske för att jag hade bästa sällskapet, jag vet inte ;d
PUSS & KRAM!

Kommentarer
Postat av: EmelieLiljeberg - IDOL 2009

Nej nu är du stor flicka :D

2009-04-09 @ 13:38:09
URL: http://lemondream.blogg.se/
Postat av: Alex

haha borde vara förbjudet att ta kort efter tvåxD

2009-04-09 @ 18:26:22
URL: http://alindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0