Happy day!

Heej o Godmorgon!

Gårdagen var helt underbar! Fick jätte fina presenter och sällskapet var toppen :)
Här kommer bilder från igår!
Vi bjöd på lite mat

Älsklingen och hans söta mamma o lillebror :)

Och så kom Alex o Sara :)
 
Se så söt mormor jag har! Världens bästa!

Fick massa blommor och kort!


Och en dyr 1,5 liter  Pol Roger Champange - Coolt!

Presenterna!

    
Fick en ROSA laptop! 
Helt kär i den redaan! Fick med virus program, trådlöst internet med 3 USB modem, Micrsoft paketet och en sladdlös utskrivare(bilden ovan) Såå jäkla niice!!

 

Man ser inte allt jag fick på bilden. Men det var bla. Nya Ipod nano, en glud kedja, pengar, Boda Nova glas, cider^^, Volume master tång, spa behandling för 2 i Centralbadet, körkortet betalt, en bok, liten spegel, guld örhängen, smycken till mitt armband osv. Kommer inte på nå mer just nu. Av Niklas fick jag två toppar, smycken till mitt armband och en weekend någonstans :)
Jag fick verkligen hur fina och bra presenter som helst! Så tacksam för allting.

Nu ska jag ut på en promenad med Sandra!

PUSSAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0