Freedag

Hallojsan!

Det var super mysigt i stan idag! Super soligt och hur varmt som helst och att vara med världens underbaraste Louise gör allting tusen gånger bättre! :)
Snygga Lollo köpte denna snygga jacka

Vi provade massa skor inne på Top shop.
Vad säg so dom här!

Eller dom här! Visst var dom snygga!

och dom här! Jag vill haaa! (snyggare på)

Haha! Skor som väcker uppermärksamhet!

Lollis såg ruuuskig frääsig ut på tåget hem ;)

Nu har jag sjuuuuukt ont i mina fötterna! Har gått i mina 12cm klackar så kanske inte så konstigt ^^ Men det var det värt! :)

Och jag som skulle ut ikväll med Sandra och hennes klass kompisar! Hur blev det med det!? Jag har vart super taggad hela dagen.. Men nu när jag kom hem så kände jag att jag inte hade någon ork. Jag är helt slut.. sov ju inte speciellt många timmar i natt heller. Ska ju ut imorgon också så då blir det iaf party!. Så, så blev det med det :)

Nu ska jag ner och gosa med Niklas i soffan!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0