28 april

Heej mina kära små läsare!

Nu har jag precis kommit hem! Naglarna blev super heta kan jag lova er ;) Bild kommer senare! Kunde inte låta bli att köpa en tröja inne på Vila också! Spontan köp! Sånt gillar vi!

Nu har jag fått massa bilder från min andra data, inte den jag hade innan den här nya utan en ännu äldre. På den datan finns det huuur mycket bilder som helst :)
Hitta bl.a dom här när jag var o segla med Pappa, Jenny, Melwin och Ola. Hur mysigt som helst!
Pappa & Melle. Sommar!

Sötkorven :)

Jenny o Melle. Sweet!

Och där stog pappa (?)

Och där nere satt vi :)

Pappa, Ola och så Melwin som inte fick va med :)

Och så åt vi melon. Happy-face!

Vi gick i land

Fanns inget annat att göra..

Sen blev jag kapten! Kapten von Guldpihl var namnet!

Min otroligt duktiga medhjälpare!

Båtarna på kvällen..

Vacker solnedgång



Ja, det blev ett gäng bilder. Orkar tyävrr inte lägga in nå fler. Känner bara att jag vill ha sommar nu!! Gud vad jag längtar! :)

Nu ska jag äta mat!
PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0