26 april

Heeej!

Vilken kväll det blev! Det blev inte Pans som "förkrökarställe" utan Huset ist. Båda ligger i gamla stan så det var saksamma :) Hustet var super bra tycker jag, jag som aldrig vart där innan. Jätte mysigt med fina kristallkronor i taket(ja, jag la märket till dom^^), bra musik och ett hyffsat bra men ganska små dansgolv :) Dock fanns det även dryga göteborgare.. men men..
Efter några glas där drog vi till Mangobar på Sveavägen där vi mötte upp Petra och hennes kompis Malin. Där måste jag säga att musiken var fruktansvärd dålig! Herregud! Och inte var vakterna trevliga heller! Frågar hur mycket vi druckit innan osv. Men själva lokalen var väl ganska bra iaf och sällskapen såklart ;)
När klockan blev runt två åkte vi hemmåt. Petra och Jag blev upphämtade av Ludde och Niklas i Tumba, så det var skönt:).
   

Imorse åt Niklas och jag en super god frukost ute på balkongen! Det känns verkligen som sommarn nu.  Nu ska jag snart ut på en prommis med Sandra:) Efter de ska jag byta om till beachvolleyn som är vid fem :).

PUSSINUSSI


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0