18 April- Lördag

Heej!

Vilken rolig dag det var igår! Från att jag vakna till sent på kvällen!
Först var det som sagt modevisning i Nacka. Var där redan vi 11 på morgonen men allt började kl. 18:30. Så under den tiden blev vi sminkade, håret blev fixat, vi åt lunch, solade och så körde vi två genrep. Det var ca 400 i publiken, så de var ganska många. Åååh faan va kul det var! Haha! Värsta kicken ju :P Sen så efteråt åkte jag hem till lägenheten i Hammarbyhöjden för att börja fixa mig för utgång. Har inte fått bilderna än men tog några med min egen kamera.


Sara blir sminkad

Snygga Lollo

Genrep

Emelie kom hit vid 21 tiden ungefär, eftersom vi skulle ut. Efter att vi fixat oss klart drog vi in till Fridhemsplan å mötte upp Alexandra, Elli o Bella. Så drog till Berns och drack drinkar. Gratis inträde fick vi också;d

Ellie o Emelie

Ellie o Alex

Dj´n (säger man så?)
Därefter blev det Blue moon bar. Men där var vi bara en kortis.

Vi hade iaf en as rolig kväll! :)

PUSS o KRAM! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0