16 april - Torsdag

Tjenare!

Åååh vad jag vill flytta in till stan! Hur mysigt som helst ju! Ja vill och jag ska!! nångång..

Nu är jag hemma och ska packa ihop kläder jag vill ha i lägenheten och så saker tills imorgon!^^
Ska på beachvolley ikväll också, så åker direkt därifrån till stan sen. Niklas ska göra en mysig middag har han sagt. Får se hur det blir med de. Man vet ju aldrig.

Men vad är det för skoj jag ska göra imorgon då!? Spääännande! Hah! Eller inte^^
Jag ska faktiskt gå modell på en modevisning.  Det är inte sååå seriöst som det låter. Sara, en tjej på Vackstanäs har sytt upp en klänning åt mig. Dock känner inte jag henne, utan det gör min kompis Sara (som ni sett på bilder här i bloggen) som också ska med imorgon :). 
Usch, jag är lite nervös.. Men de kommer nog bli bra. Alex, Sandra å Lollo kommer sitta i publiken :).
Kanske är det så här det kommer se ut :o

Eller..

Hahah! Eller inte!! Veerkligen inte! x'D
Vi ska iaf åka in redan klockan 11 imorgonbitti. Jag möter upp Sara, Sara å Lollo i centralen. Sen vid halv sju, sju drar allt igång! Mycket som måste fixas innan. Smink, hår, gå egenom hur vi ska gå, fixa kläder osv.
Det blir nog bra. Tar med mig kameran iaf :)

Kanske skriver ett inlägg senare, jag får se!

PUSS & KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0