15 april- onsdag

Heeej!

Jag måste erkänna att jag blivit riktigt dålig på att uppdatera. Ska försöka förbättra mig, jag lovar!

Har vart i skolan och hos Matilda o pluggat! Gick faktiskt bra, Oliver var med också.

Nu är jag o Niklas i Hammarbyhöjden! :) Vi har fått låna Malin (Niklas syrra) och Christoffers lägenhet. Dom är i Thailand och ska vara där i tre veckor. Så himla mysig lägenhet, ligger helt perfekt! 5 min till Medborgarplatsen. Åh vad jag vill flytta hemifrån nu!..
Har tagit lite bilder, men glömde sladden, så kan inte lägga in dom.. typiskt :P

Imorgon är det skola igen! Börjar halv tio, så det blir bra :).

På fredag ska jag göra  en super rolig sak! Måste va ledig från skolan också :) Men berättar imorgon vad jag ska göra ;d

PUSSoHEJ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0