1 April - Onsdag- 5 dagar kvar!

GODMORGOON!

Idag börjar jag klockan 12.50! Huuur skönt som helst! :)
Har precis gjort en bamse frukost med te, macka och fil med färska bär, russin och solrosfrön! Nyttigt och bra! :)
Jag hinner aldrig göra en sån här frukost annars, är så himla dålig på att gå upp tidigt.. Det borde jag ändra på!
Jag älskar frukost! :)

   

Idag flyttar Robin ut också. Han och Petra ska flytta ner till Vårsta. Det betyder också att jag inte längre kan lägga in egna bilder förens jag fått en ny data.. :/

OCH EN SAK TILL!
Idag är Lauras studentskiva!! Och jag kan inte gåå! Fyfaan! 5 fjuttga dagar förtidigt! Ååh! Va arg man blir!

Vi hörs hörrni!

PUSS & KRAM!


Kommentarer
Postat av: Laura

Verkligen otur Lillan ;/ Hade varit kul o ha dig där :)

2009-04-01 @ 16:55:01
URL: http://laur4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0