O som i Onsdag och Orientering

Tjolahopp!
Ja då var ännu en skoldag avklarad. Idag hade vi först naturkunskap, jätte lång å seg lektion, fast om ja ska vara ärlig tycker ja faktist de är rätt intressant, efter de hade vi idrott, orientering hade vi! Orientering är det absolut tråkigaste jag vet! Har aldrig vart bra på de, även fast jag försökt lära mig, så går det inte..
Kommer ihåg när ja gick i 8an å kunde verkligen inte hitta kontrollerna, så för att det skulle bli lite enklare fick jag å Alex gå tillsammans, det visa sig nämligen att Alex inte heller var någon höjdare på orientering, så vi gav oss ut i skogen, letade efter kontrollerna som fan verkligen.. men tror ni vi hitta någon kontroll? Nej! Inte en jävla kontroll hitta vi! Ja blir så arg! Fick göra om det där mint 4 gånger.. å till sist när ja fortfarande inte funnit någon kontroll fick jag gå någon special lektion då läraren Anders fick sitta ner med mig å gå egenom hela skiten.. Som tur var behövde ja inte ge mig ut i skogen igen.. skönt de..
Idag gick det ändå rätt bra konstigt nog, jag å Matilda skulle springa den korta vägen, Niklas och Jokob hade tydligen samma kontroller som oss så vi sprang tillsammans, hittade alla kontroller utom en, fast den visste vi vart den var, bara att vi inte orka gå tillbaka hela vägen, Fast Anton vår lärare var inte lika glad som vi var för att hittat nästan alla kontroller.. det hade tydligen tagit för lång tid.. men vadå, va tror han, att vi är nån jävla orienterare eller! nej, för de är vi inte!!

Ja blir så trött ibland:) Efter de var de lunch som ja missa för ett stormöte vi hade, jag är nämligen med i elevrådsstyrelsen xD å Matilda är med mig i elevrådet så de är bra att ja har henne där med mig på stormöterna :)
Därefter hade vi historia då jag Matilda å Sara ska skriva om hur OS var förr osv.  Sen hade vi Ingelas lektion som verkligen är as tråkiga, hälsopedagogik.. ja du hör juh hur kul de låter..
Sen slutade vi, ja å Matilda gick till tumba, hon skulle köpa blommer till sin farfar som fyllde år å ja skulle inte på bokhandeln för att köpa en bok till min lillebror Melwin som fyller 1 år imorgon, fast ska träffa honom på fredag :) Köpte även jätte söta nappar, har redan köpt en cardigan från Sheep monday, as söt! :)

Aja nu ska ja gå å hitta på något, vad vet ja inte än, Niklas jobbar :/ .. kanske gå ut en sväng med Alex? Ska smsa å fråga:)

Skriver kanske sen!




Haha! Hitta den här, så jäkla söt! Å nej det är inte Melwin! xD





Kommentarer
Postat av: Alex

haha sådär kommer mitt barn se ut! haha nädå. Inte fick man nått sms inte:(



hatar orientering, det är inte å leka med:P

2008-09-17 @ 22:13:59
URL: http://alindgren.blogg.se/
Postat av: Lillis

Haha precis vad ja tänkte när ja såg bilden! xD

nej men ja veet! Var tvungen att fixa med Melwins present, skulle måla napparna å sen limma på bokstäver, de tog tid.. å sen blev de för sent..:/

Men de kommer flera dagar :)

2008-09-17 @ 22:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0