Freedag

Nu sitter jag å har jätte bråttom, kom precis hem från stan, åkte med matilda och daniel in, tilda å jag fick värsta skratt attacken asså, kunde inte sluta! Så jävla kul! Men vad som vad kul vet vi inte, haha

Inne i stan hitta jag ingenting typ, ingen stan dag idag kom jag på.. köpte bara en shal eller hur de stavas och två par sommar skor konstigt nog.. nu när de börjar bli vinter å allt.. suck på mig.. sen blev de inget mer.. När man väl får lön då köper man saker man egentligen inte behöver.. men aja skit samma xD

Bråttom!!! Sitter å sminkar mig nu, har blött hår å vet inte vad jag ska ha på mig!! 19.54 går bussen iaf.. måste hinna till de!

Ska till Toxic ikväll nämligen, hoppas jag kommer in :/ haha men tror nog att det ska gå bra, gjorde ju de förra gången..^^

Macke å jag är hemma å förkrökar med oss själva, han kom nyss in med en shott mintu, faktist inte så illa! :) Vi får se hur kvällen slutar!

Niklas å Kim skulle komma in också, mysigt mysigt! :)



'



Hörs imorgon, jag som ska jobba å allt.. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0