Äntligen klar!

Jahopp, då var det kväll igen, dagarna går så fort tycker ja, å snart är de freedag å heeelg!! Ska bli så jäkla skönt!!!

Vi var juh å käka förut, var i Södertälje på ett ställe som heter Meltons, de är sjuukt god mat där!^ Å jätte fint å trevlig personal också! De gillar ja! Jag, mamma å Ronnie tog fläskfilé med klyftpotatis å beanesås åså var de sparris å sallad av nå slag, jätte fint å jäätte gott! Macke tog Meltons plankstek, den är verkligen skiit god! Har bara ätit den innan! Men nu ville ja ha nått annat^^ bryta traditionen liksom;P Å de är jätte bra pris också! Man fick både en förrätt, en toast skagen blev de och så en varmrätt för endast 179:- de är juh jätte bra juh! Det är ett ställe jag rekomenderar verkligen!

På vägen hem stannade vi på statoil å köpte upp hela stället kändes det som.. därefter åka vi hem, jag satte mig å plugga, eller meningen var att jag skulle plugga, men vilket gick vääldigt trögt där i början, kollade på tv, läste tidningen, satt framför datan, fixa med Melwins present, pratade med Alex och även med Niklas i telefon osv.. ja pluggandet blev liksom aldrig av.. sen började juh Idol också, vilket jag inte fick missa! Å va tokigt att Filip och Fredrik började direkt efter.. Typiskt! Meen tillslut tog jag mig i kragen å satte mig å plugga, gick rätt fort ändå, när man väl kom igång liksom :) Så nu är jag klart! Yeeey!






Ps. Bilderna på Melwin kommer imorgon ist! Ds.

GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0