Tisdag

Hallojsan!

Sitter hemma efter en ganska skön dag i skolan. Hade innebandy på morgonen därefter var det hälsopedagogik, tror de stavas så, eller? aja, där hade vi ännu ett läxförhör.. jag som inte hade tränat.. hade glömt bort de totalt! Typiskt mig.. Sen hade vi Samhäll, då jag, Matilda, Oliver, "Jonas" och Kevin satt å snacka om Sveriges budget eller var de nu va. Hahaha! De va fan kul!

Sen slutade vi, åkte hem å nu sitter man här vi datan som vanligt^^ Har en inlämning tills imorgon i Föreningsarbete..Jag som inte ens hade börjat.. fast nu är jag snart klart! Äntligen! På torsta har vi Svenska prov!! Gaah! Det vi håller på med nu är jätte tråkigt! Vill bara har de gjort känner ja..

Å snaart ska jag till frisören! Känner lite smått panik.. men det ska nog gå bra.. förhoppningsvis!

Men nu ska jag plugga vidare!


Kanske blir håret så här! Kommer skrämma alla som kommer i min närhet! xD



Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0