Söndag

Hola!
Satte mig precis vid datan efter en lång dag på jobbet.. eller så lång var den iof inte, tyckte att tiden rullade på bra :) Stötte  iaf inte på några konstiga människor idag varken på vägen dit eller hem:P Robin kom å hämta mig i tumba efter jobbet, Petra var med också, ja ringde från jobbet å tiggde om att han skulle hämta mig.. Ja har ju faktist jobbat en heel helg å har faktist jäätte ont i fötterna^^ å Robin å Petra hade ändå inget bättre för sig, så varför inte, dom är så snälla så :) Å nu sitter ja här hemma å har ingenting att göra.. Pratade nyss med Alex, hon ska tydligen flytta hem till hennes pappa, vilket jag tycker är underbar idé! :)
Niklas är å spelar tennis, han skulle ringa mig när han sluta, vi kanske ska se på bio ikväll..Han vill tydligen se den där Patrik 1,5 eller va den nu hette.. Så den ska vi se om vi orkar.. jag är faktist rätt trött..kommer somna, som jag alltid gör xD
För övrigt.. skola imorgon.. för jävligtrent ut sagt! haha! fast börjar 10.20 så de är rätt skönt :)
Aja, kanske skriver senare :)





Snart är det höst!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0