Snart så..

Hej igen bloggen!
Det har vart en super mysigt söndag idag, att bara få va hemma å ta hand om sig själv.. Sånna dagar älskar verkligen jag.. Jag har inte bara tagit hand om mig själv utan även mitt rum, så nu är de suuuper snyggt! Ni ska bara veeta! Ni ska få se bilder nångång, men inte idag, eftersom det inte går att lägga in bilder på datan än.. :/

Ååh vad ja fick lusten att flytta hemifrån idag.. satt vid datan å hitta massa bilder på saker å ting man kan ha hemma, saker som jag vill och ska ha hemma! Jag vill flytta nu på en gång! Det verkar så kul att göra iordning alla rummen liksom :) Titta vad ja hitta för fina saker!

Fräsch att ha i köket!







Och de här skulle vart fint i ett vardagsrum





Är inte så mkt för grönt å sånt.. Bara när de gäller växter:) Men tycker de va rätt snyggt att även ha ljus å sånt i grönt:) Aja det lär ju ta ett tag innan man flyttar hemifrån ändå.. men man kan juh alltid drömma lite ;)

Snart kommer Niklas, har inte sätt honom sen imorse.. Det är söndag och vi båda var lediga, ändå har vi inte vart tillsammans :S Konstigt egentligen, men han har gjort sitt å ja mitt, tror inte han skulle vilja vart med mig på min spa-dag ändå ;) hah


Aja, nu ska ja gå ner än sväng, sees to morrow!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0