Vill ha!



Allt de här vill jag köpa! Allt är från New look förutom skinnhandlskarna och UGGsen, vet att butiken finns i London.. Jag ska verkligen shoppa stenhårt när ja åker dit! Jag längtar verkligen :)
Väskan uppe i hörnet finns i både svart å bunt, en väldans bra krogen väska! Bra med både dragkedja och en extra lås över!
Ugg skorna ska jag nog ta och köpa snart.. eller några liknande, vilken färg vet jag inte :/ Beiga, svarta eller bruna.. hm?..
Skinnhandskar vill jag verkligen ha! Skulle va as snyggt till de där jackerna!
De höga skorna älskar verkligen jag! Tänk den beiga jackan men en stickad svart tunika med ett par tjocka strumpbyxor och skinnhandskarna! Värsta fint! :) de ska jag köpa, även fast jag bli hur lång som helst i skorna^^
Sen hitta jag den där lilla bambi t-skirten också, tyckte den va så söt^^ Jag älskar bambi :)

Jag hittar aldrig nått i Stan längre.. tycker verkligen att Stockholm City suger pung! Fyfan asså! Kom med nå bättre, vi är ju föfan huvudstaden! Okej de är jätte vackert o.s.v. men vad har hänt med shoppingen?.. usch asså.. måste åka utomlands för att hitta nått.. jobbigt.. Men iof har det allt annat utöver shopping.. så de är juh bra de iaf :)

Aja nu ska jag städa upp i rummet, sen ska jag nog gå å lägga mig i sängen en sväng.. å bara gosa ner mig under täcket.. Jag är så trött jämt.. måste vila

Sees sen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0