Onsdag

Tjolahoppisnoppi!

Jaha, då har man vart i skolan igen då. Hade orientering IIGEN, Jag och Matilda är faktist bäst på det nu, hittade alla kontroller vi hade, tre st var det bara, hitta alla inom en halv timme:) En mycket bra prestation av oss båda! Må ja säga! ;) hahah

Hade även hälsopedagogik, då jag, Kevin, Matte och Tobbe ska hitta på en berättelse om en man på 30år som tar anabola, alltså hur han börja, hur kommer det sig att han börja?, Hur slutar alltihop? osv. Rätt kul faktist, fast vi kom tyvärr inte så långt, satt å fantisera upp värsta bilden om hans liv! Fan va kul de va! Fast nu skulle vi tydligen byta ut anabola killen.. Vi fick liksom aldrig ner nått på pappret.. så nu ska vi ha Överviktig tjej 19 år. Vi ska redovisa detta om två veckor.. Hoppas vi hinner klar innan dess iaf.



Med tanke på anabola, vem fan vill ha en sån kille med sånna här muskler? Asså, kolla in honom!(Redigerad?) Men hur mysigt kan de va å ligga hemma i soffan med en sån?! Kan juh inte va mysigt nånstans! Fyfan för anabola!! Inte snyggt någonstans verkligen! 

Å kolla tjejerna då? Vem fan vill ha dom!!? Jag förstår verkligen inte..




Sen hade vi iaf Historia också! Matilda, jag å Sara har kommit på en as bra idé! Vill inte avslöja, så de säger jag senare! Någon i klassen får inte sno vår idén! Det får liksom inte komma ut! xD

Åå imorgon har vi Svenska prov! Så ja måste sätta mig å läsa lite på de nu hade ja tänkt.. För övrigt har jag inte mkt mer å säga!

Jo föresten! Alex smsa, vi ska ut på freda:) Det ska bli kul, ska jobba i helgen också.. åååh va jobbigt... aja tillbaka till plugg!

 
Puss o hej 

Kommentarer
Postat av: Sonny

Den där bilden är fejk så hårt.



här har du grejjer:

http://www.youtube.com/watch?v=GOaz1P79DHc



2008-09-30 @ 22:42:20
URL: http://thehustler.blogg.se/
Postat av: Lillan

Men Sonny! Bara för att du är fejk! xD

2008-10-01 @ 19:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0