Måndag

Gooodmorgon!
Jaha då var det måndag igen.. Idag kände jag för att stanna hemma, så de gjorde jag.. Har jobbat å inte haft en ledig stund känns de som den här helgen, så idag tyckte jag att ja kunde unna mig själv att få vara hemma, har inget viktigt idag i skolan så missar förhoppningsvis inget.

Det blev ingen bio igår, både jag å Niklas var super trötta så vi hade myskväll i soffan istället :), vi hade jätte mysigt! Jag hade tänt ljus och gjort vanlij te å mackor med ost å skinka sen hade jag lagt upp några melonskivor på ett fat också så det var klart tills han kom, han blev jätte glad! (Har bild på de, men tyvärr går inte bilder att lägga in på datan, så det får bli senare) :)

Imorse åkte Niklas typ vid 8 medans jag sov vidare, själv gick jag upp vid elva, halv tolv och gjorde en riktigt brakfrukost till mig själv, det var jag värd! :) Idag vet ja inte vad jag ska hitta på, mamma är också ledig idag så vi kanske ska åka och kolla efter mobil idag, har fortfarande ingen.. Och vet ingen jag vill ha heller, så får se vad det blir.


Frukost är det godaste och viktigaste målet på dagen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0