Måndag

Jaha så var det måndag igen.. Idag hade vi två skit onödiga svenska lektioner som verkligen var huur meningslösa å tråkiga som helst, förstår inte varför vi bytte ut en historia lektion till svenska när redovisningar i historia börjar på freda å jag tror inte några är färdiga med de ens.. aja sen hade vi matte också..

Den här veckan är verkligen förjävlig, samhälls prov imorgon, matte prov på freda och börjar med redovisningarna i historian då också.. Åååh! Va jag aldrig orkar plugga heller! Önska att jag gick i trean nu.. Orkar inte ett år till!!

Aja,  efter skolan drog jag å Matilda till gulavillan å köpte godis å cola xD Måste ha nå gott för att plugga annars går de inte^^


Vi satt å gjorde klart den där jävla svenska grejen i hundra år så vi kom liksom aldrig in på samhäll.. Efter ett tag iaf så kom vi igång.. gjorde några fråger vi inte hade gjort klart.. därefter hade vi bara någon fråga kvar. då vi frågar Oliver om hjälp.. Han skickar en fil med alla svaren! Så jävla gullit! Fast vi vet att Oliver aldrig skulle gjort sådär bra å fint själv, så han hade säkert fått den av någon annan i klassen^^ synd bara att vi inte fick frågerna från första början så vi kunde pluggat mer.. aja

Nu är jag hemma å sitter vid datan, kollar bloggar och samtidigt tittar på Idol ooch Top model. Ska plugga sen när ja är klar med de:)

Snart kommer Niklas hit också :)

Hitta en till bild på Lauras blogg^^, jag ser hemsk ut! Men ni andra är såå söta så! Jag bjuder på den helt enkelt ;P



Aja, men nu ska jag kolla tv å föörsöka plugga lite också!

Vi hörs snyggingar!

Kommentarer
Postat av: Petra

nej jag tycker inte du ser hemsk ut! Söt som vanligt ju ;p

2008-09-29 @ 21:01:35
Postat av: lillis

va söt du är^^ Men de är ja verkligen inte perta, den där bilden sög faktist..

2008-10-01 @ 19:43:38
Postat av: Petra

Neeeej! ;D

2008-10-02 @ 12:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0