Mååndag

Hej blogg!
Fick sova ut lite morse minsann, började kl10.20. Niklas körde mig^^ Om inte han hade kört mig måste ja ta en buss som går 9.39 å då är jag i skolan vid 10.. jobbiga är då att sitta där i tjugo minuter innan man börjar.. Så tack älsklingen att du körde mig! :)

Hela dagen i skolan var skit seg, först var de Historia B, de rullar på för mig Matilda å Sara, vi är grymma! Sen var de Matte B, de suger! Hade läxförhör.. hoppas på nått rätt iaf.. (obervera " hoppas ") Satt en igårkväll å läste egenom lite med Niklas, så då kändes det faktist rätt bra.. men väl på lektionen var allt som bortblåst.. typsikt.. Sen hade vi bara svenska B då vi kolla på film å sen engelska B då vi bara satt vi datan å lyssna på lite grejer :)

Efter skolan var jag tvungen att gå till skräddaren å lämna in mina jeans som gått sönder IGEN! måste köpa nya.. ibland kan de va bra att jeans går sönder.. då finns det iaf en andledning till att köpa nya xD

Sen åkte jag hem å fick sms av Alex, vi tog en runda här i vårsta å snacka lite, alltid lika myisgt!


Vi har några saker som vi ska göra här framöver tillsammans!

1. London

2. Halloween fest
Haha sen bestämde vi också att vi ska på topshop kvällen,  20% på allt i butiken! As bra ju! Måste juh passa på ;)

Å imorgon ska ja till frisööören!! Jag är fan rädd! Ja vet inte vilken färg ja vill ha!? Slingor, de va ja ha, men färg då? Skit svårt juh.. Tror nog att de blir slingor i en ljusare nyans.. Usch.. hoppas bara att de blir bra.. Så om ja inte kommer till skolan på onsdag, så vet ni varför! hah 

Några ex på slingor

Lite ljus för mig kanske., men as snyggt!




Eller sådär.. ?




Eller kanske så här?..



Ååh va svårt de är! På kändisar är allting snyggt, men aldrig på en själv.. varför ska de va så för..

Aja, nu ska ja ner å äta snart, mamma har gjort jätte mysigt med ljus och soppa å massa bröd å grejer! Vi har de jätte kallt där nere, som sagt vi håller på å bygger om köket, just nu är hela köket borta.. å iskallt är det också för dom måste typ stänga av elen då å då.. men ljus funkar juh.. inte lika varmt kanske men mysigt!

Snart kommer Niklas!! :):):):):):) <33333


Ses imorgon! Så får vi se hur håret blev!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0