Lördags mys

Men hej igen!
Idag har jag vart i stan med Alex å Laura, vi satt på Waynes coffee å fika, as mysigt! Hade mycket å snacka om, det va juh ett tag sen vi sågs :) Ikväll ska tjejerna ut! Jag vill hänga meeed :'( Men snart är jag också 18! Nästan 6 månader kvar bara!! Då jävlar!!




Därefter åkte tjejerna hem, jag stannade en stund å gick runt å kolla lite, tänkte börja leta lite presenter åt Niklas redan nu.. han fyller iof om en månad.. men vill inte att det ska bli panik sen liksom..

Om fem dagar är de löning!! Efterlängtat!! Men jag har faktist rätt mkt kvar sen förra lönen, så de känns faktist rätt bra^^

Jag hittade två t-skirtar på HM, de var hela vanliga men lite längre:) Bra-å-ha-i-skolan-t-skirtar! Åså hittade jag en lite coolare t-skirt på Gina.. Blå/vit randig med guldiga knappar, lite sjörövar stuket ;P Sen köpte jag även en klocka, en svart å guld:) Sen hittade jag även ett par svarta chinos.. men köpte dom aldrig.. så nu har jag ångest! Inte var dom dyra heller! Aja får ta ens väng till stan igen sen:)

Niklas slutade vid fem så då mötte jag honom, vi åkte hem och Niklas mamma hämtade oss i Tumba:)

Nu sitter alla där nere å kolla på Rögle-Färjestad matchen, Niklas syrras kille spelar i Rögle, så måste heja lite på dom! Just nu leder dom me 2-0! Å nu ska ja ner igen å kolla vidare! Sen håller Ulrika på å gör en jätte mysigt lördags midda som vi ska äta snart:)





En rikigt lördags kväll framför tv´n:)







 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0