Längtar till nästa helg..

Jag överlevde jobbet igår, konstigt nog överlevde jag idag också.. Så trött som jag är nu har jag nog aldrig vart i hela mitt liv! Nästa helg är jag ledig! Guuud så sköönt! Längtar!!
Jag hängde aldrig med tjejerna till den där hemma festen igår kväll, var så jääkla trött asså, efter att vi va ute i fredas å sen jobbat hel dag lördan för att sen dra på en hemma fest, de orkade inte ja.. tyvärr, skulle velat hänga med.. men jobbade juh dagen efter också.. satt de blev inget med de.. hoppas ni tjejer hade kul iaf!

Har inte berättat om fredagen då vi va på Toxic! Berättar bara lite kortfattat.. Vi hade verkligen jätte kul! Först kom jag å Laura in, ja lovar, vi var dom första på hela stället! Det var tydligen 20-års gräns om man inte stod på gästlistan vilket vi inte gjorde :S Men vi kom in ändå som tur var^^ Vi satt iaf där helt ensamma! Haha! De va fan kul! Efter någon halv timme, timme kom Victor in, hörde att han å hans polare skulle komma dit, så de va lite roligt! Sen kom iaf resten bl.a Älsklings NIklas, Kim, Aalex, Jonas, Micke och dryg Ohlsson sen var de en massa andra också:) Musiken kan jag inte säga var den bästa, men de funka, ju mer man drack därsto bättre blev musiken. Senare skulle Laura dra.. å då kände jag att ja kunde lika gärna dra jag med.. skulle jobba å har en bit hem därifrån.. Så Niklas jag, Alex, Kim å resten av dreas polare drog. Tåget gick tydligen senare än normalt! Så de va skit bra verkligen! ;) 

Jag - " Aalex! Har du wax i håret när du är helt jävla rakad!!?
Jag och Alex står och as garvar verkligen! För va fan ska man ha wax i håret när man inte ens har nå hår! xD
Aalex efter en låång tystnad - " Tjejer, jag rakde mig idag, däärför känns det som att jag har wax!!
Haha fan va kul de va!

Kommer jag inte ihåg mer roliga komentarer..

Det var iaf en lyckad kväll :)

Idag på jobbet gick det bra, jag å Johan digga NRJ å skicka in en hälsning att vi tycker dom borde varijera musiken mer.. men dom svarade inte! Men annars gick de rätt bra, Niklas å jag slutade samtidigt så vi möttes efter vi slutade:) Vi åkte hem till honom och åt och kolla på tv :) Å sen åkte vi hem till mig å jag sitter vid datan medan han ligger här i sängen bakom mig:P

Han var så stolt idag! Han hade tydligen snackat med någon Mario Lemjuix som är en generalmanager för Pittsburgh pinguins som ska spela på globen nu på lörda. Och den matchen ska jag på! Haha lite kompiskt.. men kul för honom:)

Nu ska jag gå å lägga mig, skola imorgon, efter skolan ska jag och Matilda plugga samhäll å göra klart svenskan^^ Ni kanske kan få en tjuvkik hur vårt resultat blev på svenskan xD Kommer bli sååå kul!

Men aja, hörs imorgon!

Hitta en bild på mig å älsklingen, den andra på mig å tjejerna såg för jävlig ut, så den får ni inte se^^ xD




Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0