Godmorgon!

Det är så skönt att vakna upp så har man inte planerat någonting! Man tar det bara som de kommer! Idag vet jag inte vad ja sa hitta på. Det första Niklas säger när vi vaknar är: Ska vi åa till Skärholmen idag? Jag blev helt förvånad, för alltid när ja säger att ja vill åka dit, vill han aldrig hänga med, han hatar typ Skärholmen, iof gör jag det också.. men aja^^

Sen nu satte jag mig vid datan, Sandra skrev, hon lollo å Martina vart tydligen hemma i Sandras syrras lägenhet, å de var jätte länge sen man träffade dom, så de kanske ja ska göra :)

Å Marre hade ja planerat att fika med idag:) så då kanske vi allihopa kan ta en fika i stan eller nått:) Men ska höra med Niklas först vad han vill göra.

Föresten vann Rögle igår! 4-1!! :D

Bokade även tid hos frisören här om dagen, ska klippa och färga, men har inganing om vad ja vill göra, eller vilken färg! Det återstår å ser!

Jag blir så arg! Nu imorse när ja skulle sätta på mig mina jeans! Går det hål i ena fickan på rumpan! Precis samma ställe där dom gick sönder förra gången! Jag lämnade in dom hos skräddaren.. men nu har de gått upp igen!! - suck -

Nu ska ja ner å höra vad Niklas vill göra idag, så får ni veta vad resultatet blev senare ;)

Puss å hej!!




Vill åka utomlands!! Jag är lika vit som sandstanden! Panik!





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0