Fredag å Lördag

Jag har kommit på att tiden går såå himla fort! Jag tyckter att de känns som om det är onsdag.. fastän det är lörda :S Sjukt!

Igår var det skola, slutade vid 2!:) Älskar fredagar! Hade ett läxförhör i historia, fan va ja inte tycker om historia! Det är verkligen de värsta jag vet! Men hoppas att läxförhöret gick bra iaf.. hade bara läst på lite dagen innan.. På kvällen drog Niklas jag å Matilda in till Heron å kolla på Get Smart, tråkigaste filmen någonsin! Niklas å Matilda tyckte den va skit rolig!(?) Ja förstår inte..


Idag gick jag upp vid 7 typ.. bussen gick 8.00 å tåget därefter gick 8.23.. På tåget möter man så olika slags människor, jag sätter mig å ser att en kille/gubbe/man/pojke ja vet inte hur gammal han var, han kunde ha vart 13 eller 25 eller 89, jag hade verkligen ingenaning! Han satt å stirra å råglodde verkligen! Utan att ens blinka! Så jag fick nästan panik, det såg ut som om han skulle gå fram å döda mig!! Ja var livrädd! Sen kom de in en familj som tydligen bodde i Gävle, en mamma å en pappa å fyra små ungar i åldrarna 4-8, alla barnen hade märkeskläder, Gant munktröjor hade tre av ungarna, en gant piké tröja hade en, lacost skor osv.. Jag vet inte va ja ska tycka, de är föräldrarna som väljer barnens kläder, inte är det barnen iaf! Men de klart, har man pengar så har man :)

Sen kom ja iaf fram, hade inte ätit frukost så tog liksom förgivet att pressbyrån skulle va öppen, men nej!! de är den såklart inte! Som tur var var 7eleven öppen bara en bit bort :)
Frukosten fick ja äta på jobbet, det var ändå en timme kvar innan öppning, det är så bra me MQ att alla som jobbar är så himla trevliga! Jag älskar trevliga männsikor!

Efter jobbet mötte niklas mig, vi slutade samtidigt, fast han jobbar på Stadium mittemot oss:) Ronnie hämta oss i tumba, därefter var det middag, mamma hade gjort jätte mysigt! Ljus överallt å en förrätt serverad, toast skagen, de älskar verkligen jag!! Sen var de nån gryta hon hade stått å lagat hur länge som helst tydligen, men den var faktist jätte god.

Nu har Niklas precis åk, han ska ut ikväll me hans kompisar, å jag som inte har någon mobil kommer va jätte orolig, men ja litar på honom:) Han skulle ringa hem sen. Själv vet jag inte vad ja ska hitta på, ska väl bara va hemma å mysa i soffan, har så himla ont i fötterna efter jobbat.. Sen blir de sova, jobb imorgon också..

Ha det bäst!

(Ps, Går inte att ta bort den där grejen att man skiver i mitten, ja vill egentligen skriva längs den vänstra kanten, men har inte riktigt lärt mig det här än.. Ds.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0