FREDAAG!

Idag är de fredag! Å de är så hiiimla skönt!!
I skolan imorse hade vi boxning. Själva träningen var kondition, å ja trodde inte boxning var så mkt mer än att träna armarna, men där hade ja fel minsann! Det va skit kul verkligen! Man skulle vara två o två sen gjorde man olika slags övningar, både olika slags slag och även sparkar, aas bra träning! Man tränar liksom hela kroppen + konditionen! Niklas har tjatat på mig nu ett tag att vi ska börja på boxning, eller aa gå till gymets boxnings pass, men ja aldrig vart speciellt suger på de.. eftersom ja bara trott att man tränar armarna å de vill liksom inte ja, inte baara armar. Fast nu har jag ändrat synen på boxning helt! Ja vill absolut börja gå på de! De är juh både kul och bra träning!


Efter skolan pratade jag med Robin, han å Petra skulle tydligen en snabbis till Skärholmen å eftersom ja sabbade alla nappar Melwin skulle få idag tänkte ja att ja kunde hänga med å köpa nya nappar åt honom.. De konstiga var att Polarn o Pyret hade inte en napp, inte Exit heller! Visst är de konstigt att det inte fanns på dom ända barn butiker Skärholmen har?! Det fanns iof på Vincent, där säljer dom bara skor för barn.. men dom napparna var inga bra för min idé med trycken.. Så fick springa till ica å köpa.. Tråkigt men så fick de bli..

Så nu är jag hemma, ska snart på Melwins kalas, de ska bli kul att få träffa honom igen.. Och pappa var de ett tag sen man såg..

Aja, ska bara slå in Melles present sen ska ja åka. Niklas jobbar idag.. från 8.00-19.15! Han är så duktig min lilla älskling! Han skulle komma till pappa efter han slutat:) Wiiie!



På Melwins 1-års kalas!




Skriver kanske senare! See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0