Äntligen ny mobil!




En sån här blev det! Visst är den fin! Älskar den! :)
Mamma å jag åkte runt i skärholmen/Kungens kurva å kolla i olika butiker, var inne i b.la onoff, media market och phone house..men hitta ingen jag gilla, sen åkte vi till elgiganten som vi egentligen hatar efter en massa problem vi fått av andra saker vi köpt där. Konstigt nog slutar det alltid med att man köper grejer därifrån, fråga mig inte hur det kommer sig:P

Så nu har jag en mobil också, det värsta är att när ja sätter i sim kortet i den nya så upptäcker jag att jag inte sparat alla nummer på sim kortet så jag hade inga nummer kvar, så man ska alltid sparta på sim kortet, för om det nu skulle hända nått liksom, så jag sätter i mitt sim kort i min gamla mobil å den går igång!!?? Den har inte funkat i två veckor!! Men nu går den igång efter att köpt en mobil för 3.500kr!! Aja typiskt, då kan Niklas få min gamla, föresten var min gamla inter så gammal, så han ska va glad.

Nu ska jag ner å äta te å mackor, Niklas är redan där nere. Imorgon är de skola också.. förjävligt..


Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Alex

Lillan man ser inte bildenxD

2008-09-16 @ 10:29:26
URL: http://alindgren.blogg.se/
Postat av: Laura

Jaaa vad kul Lillan att du ha skaffat blogg ;P

2008-09-16 @ 17:28:49
URL: http://laur4.blogg.se/
Postat av: Lillan

JO men den ska finnas där! :O Annars får ja lägga upp den igen sen:P



Ja men eller hur Laura! De va väl på tiden!^^

2008-09-16 @ 17:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0