21.31

Nu är klockan 21.31 å jag är inte klar med min inlämning som ska in imorgon! Å nu på tv är de Vem kan slå Filip och Fredrik.. De vill juh ja kolla på!! + att Niklas ringde å sa att han ska komma å hämta mig när jag är klar med inlämningen.. men de kommer juh dröja ett tag :/ !!! Ååh! Men ja ska skynda mig! Saknar min älskling..

Jaha hur blev håret? Jag satt där i drygt två timmar för slingor + toning å klippning.. Resultatet blev att hela håret ser en aning ljusare ut än vad de var innan.. Jag vet inte riktigt om man ser slingorna, hela håret ser bara lite ljusare ut. Jag ville juh typ ha lite ljusa slinger fast man kunde tydligen inte färga de på en gång, över mitt mörka, så var tvungen att göra så här först för att sen kunna göra det ljusare. Aja, blev juh helt okej.. men tror inte någon kommer märka någon skillnad:P men men. Ska om typ en och en halv månad åka å toppa håret igen, då kanske jag kan ta å färga det ännu en gång. :)


Blev typ den här fägen





Nu ska ja ta å plugga! Sen kommer Niklas å antingen sover här eller så hämtar han upp mig så sover vi hos honom!


Nattinatt!








Kommentarer
Postat av: Laura

Släng upp en bild Lillan :)Nyfiken på hur håret ser ut ju ;P

2008-09-23 @ 22:22:53
URL: http://laur4.blogg.se/
Postat av: Lillis

Men asså den här datan är dumihuvet, usb minnet är sönder så går inte att lägga över nå bilder här.. kanske kan göra det hos Niklas! :P Annars får du ser det på freda om du ska med ut?:)

2008-09-24 @ 15:27:23
Postat av: Laura

Okej, får väl ta o vänta tills fredag :) Haha klart jag ska med ut! ;D

2008-09-25 @ 13:47:25
URL: http://laur4.blogg.se/
Postat av: Lillis

Braaa där Laura!! ;D

2008-09-25 @ 15:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0