Fredag!

Men heej!
Har suttit och kollat runt i olika bloggar å ser att väldans många har gjort en sån där, personlig-fråge-strunds-grej, så nu förljer jag mönstret att också ha en sån! TJINGELINGI!

1. Vad heter du?
Mikaela?
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Rosanna
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Malin och Matilda (hette Matilda i typ en månad^^)
4. Vilket stjärntecken är du? Vädur
5. När är du född? 6 April 91
6. Vart bor du? Söder om Sthlm, låter bäst så ^^
7. Bott utomlands?  Ja, på hotell xD
8. Flyttat antal gånger? Typ 2ggr med pappa
9. Vart skulle du vilja bo? I Thailand eller New York
10. Vilken skolklass? SPIL07
11. Vad vill du bli när du blir äldre? Make up artist, i think

UTSEENDE
1. Hur lång är du?
175 cm men med mina nya skor jag köpte igår ca 1,85! Så jävla snygga!
2. Hur mycket väger du? Mkt!..
3. Hårfärg och frisyr? Halv långt och brunt med ljusa slingor, snart blir det en aning ljusare och förlängningen ska bli permanent :)
4. Ögonfärg? Blå
5. Mest nöjd med? Inget.. kanske ögonfärgen..
6. Minst nöjd med? Benen, händerna, fötterna, mitt ansikte, håret, magen, fräknar(!!) ja det finns en hel del!
7. Skostorlek? Oftast 38
8. Glasögon? Nej
9. Har du några piercingar? Naveln, sen fyra hål i öreonen^^

FAVORITER
1. Film? August Ruch / Sex and the city
2. Låt? Vet inte, finns många
3. Årstid? Sommar!
4. Mat/dryck? Kan inte bestämma mig.
5. Djur? Mops och Chihuahua!
6. Färg? Rosa!
7. Parfym? Moon Sparkle Escada, Diors nya vet inte vad den heter och Amor.
8. Tv-program? Top Modell, Vem kan slå Filip och Fredrik och Idol.
9. Ämne i skolan? Finns inga favoritämne i skolan!
10. Sysselsättning? Umgås med vänner/pojkvän/familj, resa, shoppa, fika och sova! xD

KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? Svart skinn jacka
2. Vad använder du just nu för skor? Olika, oftast mocka stävlarna eller Fred Perry gympaskorna, fest, svarta pumps.
3. Favoritfärg på kläder? Svart/vitt, ja vet ja är så trååkig!
4. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Shit! Jag vill ha massa! Längre kofter, kappa/jacka, tunikor! Jeans!
5. Favoritaffärer? H&M, Top shop, Zara, Vila
6. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Denna månad har det blivit väldans mkt, men det är olika.
7. Favoritmärke? Har inge speciellt
8. Vad har du för byxstorlek? 25/32
9. Vad har du för tröjstorlek? 36 eller S

BLANDAT
1. Vad heter din morfar?
Olli hette han..
2. Var har du i din handväska? Smink, dost it, mobil, plånbok, paraply, extra drops, två paket extra tuggummi, borste, två st hår klämmor,pass, hårspray, deo, penna, leppbalsam, lepsyl, en klocka om jag skulle vilja byta klockan jag redan har på mig och ett armband. Sen var de nog inget mer?
3. Vad har du i din jackficka? Busskort, nycklar.
4. Vad är du beroende av? Mobilen och Niklas (:
5. Vilket land kommer du i från? Sveriiige
6. Vilken sorts lipsyl använder du? Leppbalsam från New York, skit bra! Carmex heter den. Och vanlig orginal lepsyl.
7. Vilken religion tillhör du? Ingen
8. Vad köpte du senast? En Bonaqua Citron! Yammie!
9. Har du nåt husdjur? Näe.. Vill ha en guldfisk! Och två hundar när jag flyttar hemifrån.
10. Var bor du? Hos mamma, fast bor en hel del hos Niklas också (:


Så där ja, nu vet ni typ allt om mig!!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0