Torsdag

Usch vilken dag..
Hade orienteringsdag idag.. Jag, Matilda och Sara sprang tsm, eller sprang vet jag inte riktig, vi gick mest xP, gick ändå rätt bra, hittade så pass många kontroller att vi fick VG. Det var bra gjort av oss tjejer! Det regna och det var blött, så det var inte speciellt kul. Därefter skulle vi ha idrott. Några killar i klassen skulle hålla lektionen. Gladiatorerna skulle vi köra. Kändes som att alla var trötta och hyperaktiva för alla sprang runt som små barn i hallen. Men de var faktist rätt kul. Även fast jag var kass på gatloppet xD Haha, jag kom inte förbi en enda:( Men mitt lag vann iaf! :D Yeeah!
Efter de hade vi föreningsarbete, men ja struntade i det, kändes meningslöst att dra dit, vi skulle ändå inte får reda på betyget för vår inlämnings uppgift vi hade för typ tre veckor sen..och föresten gör man ingenting på dom där lektionerna..



Meningen var att efter skolan åka och träffa Alex och Laura i stan men mitt batteri dog på mobilen så var tvungen att springa upp till pappa för att höra med tjejerna vart dom var och när vi skulle träffas. Och eftersom jag inte kan varken Alex eller Lauras nummer utantill fick jag ringa mamma kolla. Hon hade Alex nummer. Så jag ringer henne, men det visar sig att inte hon heller hade några batterier på mobilen! Typiskt! Så det blev ingen stan för min del idag. Kanske kan ta det imorgon ist(?) :)

Ja så mamma hämtade mig i Tumba för att åka hem. Gick ner till tumba en sväng medans jag väntade på henne. Då träffar jag Mathilda Lundholm! :) Henne åkte ja kontåkning med en gång i tiden! Vi hade verkligen as kul när vi åkte tsm, kommer ihåg när vi satt i bilen på väg till träningarna å körde våra sjuka frågesports lekar, haha!. Mathilda å jag tänke att kanske ta en återträff alla tjejer, endast tjejerna som "åkte i bilen" Haha! De vill säga; Jag, Mathilda, Melissa, Sofia, Madde och Malin :) Att vi först tar en sväng till någon ishall för att åka lite och sen åka hem till någon och kanske göra middag å bara snacka gamla minnen :) Det måste vi ta tag i snart! Skulle verkligen va as kul! :)

Aja, sen åkte jag iaf hem. Nu ska jag lägga mig i sängen å bara mysa med bra tidningar.

Pussipuss

Kommentarer
Postat av: sara

Vi ägde ju Mickan, elr ja, du var grym på att läsa kartan :D <3

2008-10-09 @ 23:14:30
URL: http://butcho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0