Torsdag

Heej kära du!

Idag har jag å Matilda vart i stan! As mysigt! Men shiit vad vädret var dåligt! Det blåste å regna å så var det mörkt å grått! Usch!
Matilda shoppade loss å jag köpte mig bara ett hår spänne^^ tihi. Å sen bjöd jag Tilda på Sushi som en födelsedags present eftersom jag inte visste vad jag skulle köpa, hah! Men de var super myigt :) Även fast vädret sög^^

Nu har jag precis kommit hem, satt på mig min mjukis dress precis å tänkte borra ner mig i soffan med täcke å tända ljus å göra en kopp te, å snart kommer Niklas hit från jobbet också :)
Vilken myspys torsdag det blev!

Med tanke på mjukis dress! Jag har hittat min dröm dress nu! Så jää*la fin! Det är inte den färgen på bilden utan en mer rosa, hitta inte den jag ville ha på bild. Odd Molly är märket å tröjan kostade 1395:- å byxan 899:- tror ja de va.. Fatta va dyr! De kan ju jag bara drömma om.. (den är mkt finare i verkligheten än på bilden!)

Imorgon äre det Simple Plan som gäller med Matilda :) Kommer bli grymt kul!! Därefter kanske vi ska på fest i tullinge, vi får se hur det blir med den saken :) Johan ringde från jobbet också å undra om jag kunde ta hans plats på lörda, vilket jag kunde, behöver pengar i december så det blir bra :)

Men ska gå nu!
See yaa!

Kommentarer
Postat av: Laura

Ååh Lillan gillar du sushi? :P

2008-10-31 @ 11:40:25
URL: http://laur4.blogg.se/
Postat av: Lillis

Jaa! Ja har börja tycka om de :D

2008-10-31 @ 14:58:23
URL: http://vonguldpihl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0