Torsdag

Hejsan hoppsan i stugan!

Skolan idag var slapp, jag å Jocke kom översens om att inte gå på samhäll på morgonen eftersom vi ändå jobbar med det hemma :) Därefter var det svenska, kom typ 5 min försent eftersom jag missa min buss.. Kommer in i klassrummer å ser att alla bänmkar är ifrån dragna.. Men hallå liksom? Vi skulle juh inte ha prov? Nää men då har Bosse fixat ett läxförhör om en bok vi läste för typ hundra år sen.. Jag kunde inte en fråga.. så de gick åt helvete.. Tyvärr..

Sen hade vi SPIL-dagen idag också, gick rätt bra faktist. Det var vi tvåer som skulle fixa alltiohopa :) Tyvärr kom mitt lag delad trea..å vi va fyra lag, så det var inte de bästa. Men de va faktist rätt kul ändå :) Alla i klassen var tvungen att vara ansvarig för nått, jag å Tilda var ansvariga för fikat! Haha, vilket kanske inte var de bästa å sätta oss där liksom :) Vi åt aas mkt muffins å chokladkaka å sockerkaka av olika slag, smaskens liksom! Så när det var typ paus gick vi in till personal rummet å åt :D hahah! Lärarna sa inte så mkt, dom åt dom med xD

Aja, sen var det slut iaf, jag gick upp till pappa för att sen gå å möta upp tjejerna i Tumba :)
Ska juh på tjejmidda idag :) Ska bli as kul faktist, även fast jag glömde kläderna jag skulle ha hemma hos mamma.. så tror jag nog att det blir roligt iaf :)

Men nu måste jag skynda mig!

Vi hörs! Ha det bäst! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0