Torsdag

Tjossan!

Idag har det vart en jätte tråkig dag i skolan.. Hade bara tråkiga ämnen + att det var grått å blött ute.. vilket för mig påverkar mitt humör.

Ikväll ska jag på midda med jobbet. All personal från MQ i gallerian ska samlas utanför vår ingång för att därefter bege oss till en mysig resturang. Som sagt, vår butik vann "tax free" tävlingen som var i somras, priset var 5000:- för att göra vad vi vill med. Japp, så det ska vi göra. Ska bli lite mysigt sådär. Bra att Nathalie kommer, så vi har varandra, vi som är under 18 xD



Aja, Niklas ska på Rögle-Djurgården idag också, riktigt roliga match, hoppas att Rögle vinner. Efter matchen ska jag möta upp dom så vi åker hem tillsamman liksom :) trevligt trevligt

Men nu tänkte jag hoppa ner i ett bad, fryser som fan verkligen!

Skriver tomorrooow!!
See ya!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0