Top shop

Hejsan hoppsan!
Nu sitter jag hemma hos Niklas å ska plugga matte, klockan är 00.55 om ni undrar. Niklas är och hämtar sin pappa i stan så ja passar på å plugga lite medans jag väntar :)


Top shop kvällen var super kul! Det var hur mkt folk som helst! Och köerna var enorma! Men taktiken var att gå en runda runt i butiken, tar allt som man tycker ser bra ut, därefter kollar man igenom vad man egentligen hade tagit så spar man de man gilla för att pröva å slänger tillbaka allt annat.  Allt jag hade i händerna på väg in i provrummet åkte med hem, nästan, lämnade ett par trekvarts mjukis byxor och två par sandaler. Köpte två par linnen, en vanlig vit tröja, ett par jeans, ett par as snygga sommar shorts (jag vet att det är vinter snart!) och ett par skor! Aas höga!  Jag blir typ 1,80 i dom eller nått^^ Men dom är såå sjukt snygga på! Kunde inte låta bli att köpa dom! Allt detta gick på 1842:-. Utan dom där 20% rabatten skulle de kostat 2304:-, så det var juh bra:) Jag är iaf jätte nöjd med allt mitt köp idag! Har vart glad hela kvällen! Vill inte gå å lägga mig^^ Så här ser skorna ut,  ni får se bild när dom sitter på sen, då dom är mkt snyggare ^^ :)

Imorgon har jag en as jobbig dag, först fys på morgonen därefter matte prov efter de historia redovisning. Usch vilken dag! Vill bara att den ska va över..

Men på lörda blir det shopping igen! Ska till stan med marre å senare på kvällen NHL matchen! Gaah va kul!!

Men nu ska ja gå och plugga!

Puss och Nattinatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0