Tisdag kväll

Vilke dag det blev :)
Meningen var juh att åka in till stan med Alex, Laura och Sara men så smsar Sandra, hon skulle också till stan å möta upp Lollo och Martina så jag tänkte att först träffa Lollo, Sandra och Martina för att seen möta upp Alex, Laura och Sara:)
Å så blev det.
Vi satte oss på Wayne´s coffee på drottninggatan och fika å snacka en massa :) De är så kul att träffa dom igen! Dom är underbara :)

Sen drog Martina å Lollo så då gick Sandra å ja runt lite, hon köpte present åt Richard å sen senare gick jag till kungsgatans Wayne´s där Alex, Sara och Laura satt. Det var trevligt!:) Men vi är lite sura över att det inte blir någon halloween fest år! Det var juh så grymt kul förra året!
Aja, därefter gick vi till phonehouse där Alex köpte ny mobil, en skit snygg rosa :) Sen åkte vi hem.

Nu sitter jag hemma å ska precis sätta på mig min nya mjukis dress :) Bytte färg idag från en grå till en svart..jag som ville ha en rosa som inte finns:/.. Jag har kommit fram till att grå är inte riktigt min färg.. Jag blir för grå hela jag, i ansiktet, i håret.. grå förknippar jag med regn också, vilket gör mig på dåligt humör..så är det tyvärr.. ja som tycker grå är så fint på alla andra.. men inte på mig.. typiskt..

Resten av kvällen ska jag nog bara spendera i soffan å kolla på bröstcanser galan. Skönt! Med en kopp te å mackor å sin lilla honey brevid sig! Yammie!


Vi ses!

PussKramPuss


Kommentarer
Postat av: Lollo

men jag lovar dig lillan att det finns en rosa på HM i södertälje!! spana in vettja!! man ska ju inte gå runt å va olycklig va fan :P

2008-10-28 @ 23:27:35
URL: http://absolutelyfabulousbitches.blogg.se/
Postat av: Lillan

Haha, men driveru mää määj! Jag frågade tjejen på HM å hon sa att det inte finns?! WTF!? Är det inte så att lollo gumman bara har inbillat sig? Kanske drömt? Önsketänkande lollo!

2008-10-28 @ 23:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0