Tisdag

Hejsan Hoppsan!


Nu var det ett tag sen jag skrev här känner ja, hade ingen data igår, eller inget internet rättare sagt. Men nu funkar det minsann!

Idag har det var en as seg dag i skolan. Hade innebandy profilen som ja bara satt å kolla på, sen var det engelska, pedagogisktledarskap och samhäll. Bara en massa tråk ämnen.

Efter skolan drog jag in till stan, vilket jag inte var så sugen på egentligen, men kände mig ganska tvungen, Niklas fyller juh år på freda å jag har inte handlat klart till honom. Så jag sprang runt där på stan, själv å leta presenter. Mååste jag alltid köpa så jävla mkt onödigt! Det blir alltid så.. Niklas har fått sjuhundramijloner saker mer än vad jag hade planerat.. typiskt.. Vad jag har köpt, säger jag inte :D Kaanske efter att han fyllt år, men bara kanske :)

Jag gick även förbi Stadium där Niklas jobbar, han var så duktig så, han fixa å dona överallt, dom håller tydligen på å möblera om:) Sötapa!

Sen fick jag sms från Matilda att hon bokat in oss på boxnings träningen ikväll på gymet. Panik! som vanligt fick jag skynda mig hem från stan efter all shopping. Så nu måste jag byta om å sen bege mig till gymet! Macke tänkte dra dit också, kanske åker med honom å kanske tar å solar lite innan, men bara om ja hinner!


Snacka lite med Alex också, kanske ska dra ut på freda, då Niklas fyller år, han å hans polare å mina söta små honeys :)
Mysiigt!

Aja, nu måste jag skynda!!

Pussheej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0