Tisdag

Tjolahopp!


Idag har det verkligen varit en jätte bra dag, har vart på jätte bra humör heela dagen! (förutom då Alex ringde å sa att hon inte kunde ses idag..) Måste bero på vädret kom jag fram till att jag var på så bra humör, har typ garvat hela dagen och på alla lektioner!

Imorse hade vi iaf innebandy, hade även profil fotografering, vilket gick skit dåligt! Fick se bilden, det var ingen vacker syn om man säger så! Förjävligt. Men inte var jag sur för de konstigt nog! Träningen gick iaf bra, sprang i alla byten! Så jäkla bra! Matilda var med också, vilket gjorde träningen ännu roligare! :) Matilda du måste va med oftare! Sen hade vi engelska, pedagogiskt ledarskap och samhäll. Alla lektioer blev roliga, även fast dom är hur tråkiga som helst! Måste bero på vädret!

Ja efter skolan var då meningen att åka in till stan med Alex, men som då kommer på att hennes pappa fyller år, vilket gör att jag blir inte på lika bra humör.. (men det gör inget Alex, vi får ses en annan dag! blev bara lite lack just då:-) )så drar upp till pappa en sväng. Lekte med Melwin å snacka lite med pappa. Efter ett tag smsar Sandra! Vilket slutar med att vi bestämmer att dra in till stan! Vi gick runt å kolla presnter åt Niklas och Richard(hur han nu stavar). Efter en kort men intensiv titt efter presenter utan resultat satte vi oss på ett väldans mysigt Café och åt lite midda för att sen bege oss till Söder för att hoppas att vi hitta något där ist. Men även där hitta vi ingenting.. typiskt.. Vi satte oss då på ett till Café å fika å prata en massa å gav upp letandet.


Sen åkte vi hem, Niklas hämta upp mig i Tumba, åkte förbi mig för att hämta kläder å därefter till Niklas. Han ligger här bakom mig å försöker sova, men ja stör tydligen, så måste sluta nu :P

Imorgon är det skridskor i skolan... Hatar att åka med klassen.. Men på freda blir det med Hillo, det ska bli kul! :)

Men måste gå å lägga mig nu! Innan han dampas sönder! ^^


Hitta en nyare bild på Melwin, den är från i somras när vi var ute å segla! Sötnosbaby!




Vi hörs imorgon!

Föresten! Invigde mina nya super duper ultra häga skor idag! Gick försvånansvärt bra! Fick lite ont i vaderna dock, ska man vara fin får man lite pin, eller va är de man säger ;)


Pussinatti




 


Kommentarer
Postat av: Sonny

=)

2008-10-14 @ 23:20:44
URL: http://thehustler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0